Pawtrait - Portrety dla zwierząt
Czego szukasz?
Wpisz minimum 3 znaki nazwy, kodu lub tagu by zacząć wyszukiwanie

Dostawa



Jaki jest czas oczekiwania na moje zamówienie? 


Szacowany czas realizacji, od złożenia zamówienia do otrzymania finalnego produktu to 4-6 dni roboczych. W zależności od ilości zamówień czas ten może się skrócić lub wydłużyć. Dokładamy wszelkich starań aby czas oczekiwania na obraz był jak najkrótszy, dlatego też wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco. 90% naszych Klientów otrzymuje wizualizację portretu swojego czworonoga w przeciągu 24 godzin. Średnio już po 2 dniach od akceptacji projektu, przesyłka z gotowym obrazem trafia wprost do adresata, lub w przypadku wyboru odbioru w punkcie do Paczkomatu.



W jaki sposób zabezpieczacie obrazy?


Skupiamy dużą uwagę na finalnym zabezpieczeniu gotowego do wysyłki portretu. Najbardziej newralgiczne punkty a więc rogi obrazu zabezpieczone są specjalnymi kartonowymi narożnikami. Całość owinięta jest folią bąbelkową. Produkt wysyłamy w kartonie zapobiegającym powstaniu ewentualnych przetarć czy uszkodzeń. Sugerujemy, aby przy odbiorze sprawdzić stan przesyłki - w przypadku wykrycia ewentualnych uszkodzeń skontaktuj się z nami jak najszybciej.


Z usług jakich przewoźników korzystacie?


Na terenie Polski korzystamy z usług DPD oraz Paczkomaty InPost. Klient ma możliwość wybrać spośród dwóch form wysyłki produktu - kuriera, który dostarczy portret do domu, lub odbioru w punkcie - Paczkomatach, rozmieszczonych na terenie całego kraju. Ze względu na wymiary naszych portretów, za pośrednictwem Paczkomatu możemy nadać rozmiary 30x40 oraz 40x50. Portret o wymiarach 50x60 może zostać dostarczony tylko i wyłącznie za pośrednictwem kuriera DPD. W przypadku obu przewoźników czas dostawy wynosi D+1, oznacza to, że paczka zostanie doręczona następnego dnia roboczego.


Czy realizujecie wysyłkę za granicę? 


Tak, wysyłka za granicę jest możliwa. Realizujemy ją za pośrednictwem kuriera DPD. Z uwagi na zmieniające się ceny dostawy międzynarodowej prosimy o wcześniejszy kontakt.


Czy otrzymam numer do monitorowania przesyłki?


Tak, na maila podanego w zamówieniu wysyłamy numer paczki razem z adresem strony internetowej, za pośrednictwem której możemy sprawdzić status naszej przesyłki.





Płatność



W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?


Zamówienie w łatwy sposób opłacisz za pomocą szybkiego przelewu online.